4 metoder til at lære dit publikum bedre at kende
Shownotes
Kender du dit publikum? Elsker du dine kunde?
Det bør du, for det er en af de vigtigste elementer til at skabe et bæredygtigt virke.
Hvis ikke du kender og elsker dit publikum, er der en stor chance for at dit publikum og dine kunder, hverken kender eller elsker dig – og hvis der er sandt, så bliver det rigtigt svært at skabe værdi både for dem og dig selv.
Men, en ting er at vide, at du skal kende din målgruppe, en anden er rent faktisk at kende dem, rent faktisk at forstå dem.
I denne her episoder gennemgår jeg derfor 4 forskellige metoder, du kan bruge til at lære dit publikum, dine kunder og din målgruppe bedre at kende, så du kan bruge den indsigt til at skabe mere værdi for både dem og dig selv.
Episodens vigtige pointer:
Hvorfor du skal vælge, kende og elske dit publikum
Metode 1: SoMe Stalking
Metode 2: Målgruppe-testen
Metode 3: Interviews
Metode 4: Spørgeskemaer
Hvad du skal bruge undersøgelserne til.
Links
Deltag i min publikums undersøgelse:
LINK IKKE LÆNGERE TILGÆNGELIGT
Resourcer nævnt i episoden